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A violação de direitos autorais é passível de sanções civis e penais.
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Coleção Digital
Título: ANALYSIS OF CUSTOMER´S SATISFACTION WITH COASTAL SHIPPING SERVICE IN BRAZIL: A CASE STUDY Autor: MARIANNA CAMPOS PEREIRA DE SOUZA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):
ANDRE LACOMBE PENNA DA ROCHA - ADVISOR
Nº do Conteudo: 11587
Catalogação: 30/04/2008 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: THESIS
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=11587@1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=11587@2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.11587
Resumo:
Título: ANALYSIS OF CUSTOMER´S SATISFACTION WITH COASTAL SHIPPING SERVICE IN BRAZIL: A CASE STUDY Autor: MARIANNA CAMPOS PEREIRA DE SOUZA
Nº do Conteudo: 11587
Catalogação: 30/04/2008 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: THESIS
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=11587@1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=11587@2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.11587
Resumo:
In countries like Brazil, with continental dimensions and
an extensive coast, the coastal shipping becomes a natural way of
transporting goods. Nevertheless, for many years in Brazil roads have been
consolidated as the main way of doing so. Recently, however, the country has enjoyed
a revival of the coastal shipping service. In order to compete with road
transportation service, it is important to know the relevant attributes considered by
the customers of coastal shipping services. This was one of the motivations
for this study, as well as the evaluation of each variable ranked by the clients
operating in Brazil. The method used was adapted from the models proposed by
Parasuraman et al, GAPS (1985) and SERVQUAL (1988), which identify differences
between the level of expectations and perception from customers about
the service offered. A case study shows that from customer´s point of view there
are gaps in some dimensions of quality of the service provided by the
company analyzed. The results also reveal a potential application of the model
proposed in the study to measure quality level of coastal shipping service in
general.
Descrição | Arquivo |
COVER, ACKNOWLEDGEMENTS, RESUMO, ABSTRACT, SUMMARY AND LISTS | |
CHAPTER 1 | |
CHAPTER 2 | |
CHAPTER 3 | |
CHAPTER 4 | |
CHAPTER 5 | |
CHAPTER 6 | |
REFERENCES AND ANNEX |