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Avançada


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Título: HOW CAN A TECHNICALLY WELL CONDUCTED NEGOTIATION PROCESSES AFFECT THE SALES FORCE OF TELECOMMUNICATION SERVICE PROVIDER COMPANY: THE CASE OF EMBRATEL
Autor: NATALIA MUNIZ CAMARGO
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  PAULO CESAR TEIXEIRA - ADVISOR
Nº do Conteudo: 11755
Catalogação:  11/06/2008 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=11755@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=11755@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.11755

Resumo:
This study has the objective of verifying the relationship between the use of technically well conducted negotiation processes by the sales force of a telecommunication service provider company, in this case Embratel, and the improvement on sales performance. The research was applied to a specific number of Embratel s sales force employees, located in Rio. It will also be presented in this study detailed negotiation methods and techniques that are applied by Embratel sales force.

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