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Título: HOW TO REDUCE THE INDEX OF DISCONNECTIONS OF THE CLÍNICA MÉDICA RIO DE JANEIRO?
Autor: GLAUBER SANTOS TRUTA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  VERANISE JACUBOWSKI CORREIA DUBEUX - ADVISOR
Nº do Conteudo: 12046
Catalogação:  11/08/2008 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=12046@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=12046@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12046

Resumo:
The present academic work aims at to approach relative aspects the insatisfactions (satisfactions) of customers in a context of service in the health area. The quarrel of this subject arms with basic importance, considering the factor quality in the perspective and perception of the customers, contemplating itself its retention and loyalty with the possible results. It searchs the identification of the main reasons that raise the index of desistance to the services offered for the Clínica Médica Rio de Janeiro. In this direction one searched to identify the degree of insatisfactions of the customers through a quantitative research applied to a representative universe of users, objectifying to detect its negative and positive points.

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