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Avançada


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Título: DEFINITION OF ISO 9001 QUALITY REGULATIONS IMPACTS ON THE SATISFACTION OF INTERNAL AND EXTERNAL CUSTOMERS OF A DELIVERY COMPANY: FLASH COURIER CASE
Autor: GUILHERME RODRIGUES ALVES JULIANI
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  PAULO CESAR TEIXEIRA - ADVISOR
Nº do Conteudo: 12051
Catalogação:  11/08/2008 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=12051@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=12051@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12051

Resumo:
The end objective of this project is to identify the impacts of the quality regulations from ISO 9001 in the satisfaction of internal and external customers from a delivery company. It seeks to evaluate the logistics procedures of the company and if those procedures attend the ISO regulations, as well as to measure the intensity of internalization of those procedures and it is relation with the productivity of the company.

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