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Avançada


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Título: THE CASE HARLEY-DAVIDSON: THE BEHAVIOR OF THE CONSUMER
Autor: ROBERTA HENRIQUES MILIONE
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  JOAO RENATO DE SOUZA COELHO BENAZZI - ADVISOR
Nº do Conteudo: 11833
Catalogação:  23/06/2008 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=11833@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=11833@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.11833

Resumo:
The objective was to identify to which the values that are perceived by the consumers when opting to products of the Harley-Davidson mark. Therefore, the bibliographical base was extracted of books and available articles in the Internet on culture, micro culture, behavior of the consumer, process of purchase decision, lifestyle, segmentation of market and positioning. The results point that the values more perceived by the consumers of products of the Harley-Davidson mark had been: lifestyle, freedom, status, quality of the motorcycle, tradition of the mark and old style of the motorcycle. Moreover, some points had been salient that of somehow can contribute for better attendance and satisfaction of the customers.

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