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Avançada


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Título: STUDY OF THE WINE BRAND ERBEN
Autor: FRANZ-WILHELM CHRISTIAN PATRICK LANGGUTH
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  HELENE BERTRAND - ADVISOR
Nº do Conteudo: 12517
Catalogação:  24/11/2008 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=12517@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=12517@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12517

Resumo:
This case study coonsists of an analysis of the revitalization process of the Erben wine brand in order to gain a new sales impulse in the german market. Theories, corporational and mercadological documents just as interviews with decision makers of the company helped to recognize that the the companies main problem consists of increasing sales volume of the product category B and C. Meanwhile, the strategies adopted where line-extension and the development of a variety of luxury products within the Erben line. The need for increasing sales volume where neglected.

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