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A violação de direitos autorais é passível de sanções civis e penais.
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Coleção Digital
Título: E-COMMERCE: WHICH FACTORS MOST INFLUENCE CONSUMERS WHEN CHOOSING BETWEEN TRADITIONAL STORES OR VIRTUAL STORES Autor: VIVIAN SUI CHEN
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):
DANIEL KAMLOT - ADVISOR
Nº do Conteudo: 12560
Catalogação: 01/12/2008 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=12560@1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=12560@2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12560
Resumo:
Título: E-COMMERCE: WHICH FACTORS MOST INFLUENCE CONSUMERS WHEN CHOOSING BETWEEN TRADITIONAL STORES OR VIRTUAL STORES Autor: VIVIAN SUI CHEN
Nº do Conteudo: 12560
Catalogação: 01/12/2008 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=12560@1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=12560@2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12560
Resumo:
This paper aims to understand and better evaluate which
factors most influence consumers on their decision process
when choosing between a purchase on a traditional store or
virtual store, considering a purchase of a low, medium or
high level of involvement. This study was supported in a
literature review in which the following points
were analyzed: I) Internet History; II) Internet usage
growth in Brazil; III) E-commerce development in Brazil;
IV) Different types on companies acting on E-commerce; V)
Advantage offered by online services; VI) Brand or company
advertisement; VII) Importance of competitive prices; VIII)
Security in E-commerce. The study was complemented by a
research based on interviews. The data collected helped on
better comprehend which factors most influence consumers
behavior.
Descrição | Arquivo |
COMPLETE |