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A violação de direitos autorais é passível de sanções civis e penais.
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Coleção Digital
Título: A STUDY ON HERMESS FRANCHISEE Autor: HELINETTE PIGATTI BOAMORTE
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):
FAVIO AKIYOSHI TODA - ADVISOR
Nº do Conteudo: 13008
Catalogação: 02/02/2009 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=13008@1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=13008@2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.13008
Resumo:
Título: A STUDY ON HERMESS FRANCHISEE Autor: HELINETTE PIGATTI BOAMORTE
Nº do Conteudo: 13008
Catalogação: 02/02/2009 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=13008@1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=13008@2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.13008
Resumo:
The high competitivity in the market of direct sellings
constrain the companies to
enhance their strategies of profit optimisation. In order to
achieving better results and
surviving in hostil environment, one concurrency management
technics is the
knowledge of your own customers profile, their specifics
needs and their levels of
satisfaction. Analysing the chain distribution of the direct
selling company Sociedade
Comercial e Importadora Hermes S/A, this work entends to
identify their internal clients
profile s, the franchisee. The main objective is to
establish the attributs and parameters
that are the most important in the achievement of their
satisfaction. For this study, a
litterature survey has been performed to construct the basis
of the analysis. Following
those baselines, a qualitative and quantitative questionnary
has been constructed and
submited to several franchisees of the Rio de Janeiro region
for evaluation. The results
of this study show some internal (such as support of sells
manager) and external (such
as transport) issues that should be enhance by the company.
In the other hand, the
study also shown positives perceptions and a certain
commitment with the company.
After analysing the results, this work gives some
recommendations to the company, to
enhance satisfaction and fidelity of their internal customers.
Descrição | Arquivo |
COMPLETE |