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Coleção Digital
Título: THE IMPORTANCY OF THE THRID PART LOGISTICS FOR THE FOOD SERVICE BUSINESS: A STUDY OF CASE OS SPOLETO BRAND Autor: MICHELLE MEYOHAS SMITH
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):
MARCELO GHIARONI DE A E SILVA - ADVISOR
Nº do Conteudo: 13813
Catalogação: 01/07/2009 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=13813@1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=13813@2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.13813
Resumo:
Título: THE IMPORTANCY OF THE THRID PART LOGISTICS FOR THE FOOD SERVICE BUSINESS: A STUDY OF CASE OS SPOLETO BRAND Autor: MICHELLE MEYOHAS SMITH
Nº do Conteudo: 13813
Catalogação: 01/07/2009 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=13813@1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=13813@2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.13813
Resumo:
This work consists on the analysis of the importance of the Third Part
Logistics for the Food Service Business trough the possible gains and
opportunities that can be obtained.
It also analyzed the main characteristics that this Third Part Logistics
should have to become capable to work with this type of business with all its
particularities, and also the indicators that should be analyzed to control the
service that the Third Part Logistics are providing. The work was constructed with
theoretical study and a study of case with the Franchising brand Spoleto.
Reviewing the interview’s responses it was concluded that this kind of third part
allowed the Franchising brand to obtain gains and the business focus to be the
right one: sell meals.
Descrição | Arquivo |
COMPLETE |