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Título: ANALYZING THE PERCEPTION OF CUSTOMERS REGARDING THE SERVICE PROVIDED BY A RETAILER: A STUDY OF THE SUPERMARKET EXPRESSO
Autor: HENRIQUE LOPES BORIN
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  JOAO RENATO DE SOUZA COELHO BENAZZI - ADVISOR
Nº do Conteudo: 19077
Catalogação:  27/01/2012 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=19077@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=19077@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.19077

Resumo:
The objective was to identify the real values that are perceived by customers in relation to the service of a supermarket located in a small town, which the name is Casimiro de Abreu and is located in the lake region of Rio de Janeiro state with approximately 35,737 inhabitants (IBGE-2010). With an increasing population in the quest to attract new customers and retaining more customers have been constant. The tool for conducting this loyalty is the unique service. For it was conducted and analyzed a survey of customer information of the Express supermarket in order to know what services are most relevant to retain them. To identify these values cited in the paragraph above, we applied an exploratory and descriptive research.

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