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Coleção Digital

Avançada


Formato DC |



Título: LUXURY GOODS: H.STERN’S CLIENTS PERCEPTION
Autor: ISABELA MOTTA FIGUEIREDO
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  DANIEL KAMLOT - ADVISOR
Nº do Conteudo: 19125
Catalogação:  06/02/2012 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=19125@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=19125@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.19125

Resumo:
The following study aimed to determine if the perception of the H.Stern´s clients and the positioning strategy of the brand are the same. For the achievement of this goal, bibliographic and documentary researches were conducted for theoretical basis and recognition of the company. Besides that, a field research was carried out in order to identify which values the company uses to mark its position and which of them the customers do realize. The survey collected data through interviews with company employees and clients, whose opinions sometimes diverged, sometimes agreed, reaching moments of unanimity.

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