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Coleção Digital

Avançada


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Título: IDENTIFY OF MARKETING POSITIONING AND EXPECTED POSITIONING OF DEEP TRIP COMPANY
Autor: CARLOS EDUARDO CERVA SICILIANO
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  GUILHERME MARQUES DE AZEVEDO - ADVISOR
Nº do Conteudo: 3243
Catalogação:  19/02/2003 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=3243@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=3243@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.3243

Resumo:
This paper presents an identify of marketing positioning of a divecenter and an analysis if the current positioning is that expected for the manages os the company. The study tries to highlight customer suport technics as a powerfull and competitive tool that can raise profits and bring market fidelity if well implemented. Diferences observed in diving shops/divecenters were identified and, based on some peculiarities, metrics were developed and used later on positioning charts and on the expected positioning of the Deep Trip divecenter. An adequate positioning always seeking customer satisfaction is essencial for any business trying to maintain the customer base and planning to add future clients to it.

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