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Coleção Digital
Título: THE COMPARISON BETWEEN THE MANAGEMENT MODELS OF TWO RESTAURANTS THAT PARCIALLY BELONG TO THE SAME OWNER Autor: JULIANA HUE DE CASTRO MORAES
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):
ADRIANA VICTORIA G DE HILAL - ADVISOR
TOMAZ ADOUR DA CAMARA - CO-ADVISOR
Nº do Conteudo: 3277
Catalogação: 24/02/2003 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=3277@1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=3277@2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.3277
Resumo:
Título: THE COMPARISON BETWEEN THE MANAGEMENT MODELS OF TWO RESTAURANTS THAT PARCIALLY BELONG TO THE SAME OWNER Autor: JULIANA HUE DE CASTRO MORAES
TOMAZ ADOUR DA CAMARA - CO-ADVISOR
Nº do Conteudo: 3277
Catalogação: 24/02/2003 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=3277@1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=3277@2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.3277
Resumo:
The main reason of this paper is to compare the two models
of management of the restaurants that were studied,
considering that these firms have one partner in common.
This way, both firms were studied in this project in order
to search the main sectors of each, so it would be possible
to analyse these companies in this study case. The most
important subjects analysed in this case were: the product
and marketing case; the management plan; the location and
installations of the business; the operational, financing
and accountant processes.
After the presentation of all these subjects in both cases,
the similarities and diferences of each restaurant were
found, such as their strengths and weaknesses.
Descrição | Arquivo |
COMPLETE |