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Coleção Digital

Avançada


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Título: LOGISTICS OF DISTRIBUTION AND COSTUMERNULLS SERVICE: THE CASE OF THE JOURNAL O GLOBO
Autor: LAURA NEGRAO CONTE
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  MARCELO CABUS KLOTZLE - ADVISOR
Nº do Conteudo: 4457
Catalogação:  29/01/2004 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=4457@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=4457@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.4457

Resumo:
The propose of this work is to analyze the role of the Logistics and Distribution Services of mass products viewing to guarantee the prompt availability of the product in the main segments of the market, in this case in the newsstand or in the residence of the subscriber. The objective is to fully correspond to the customer s expectations in order to reach the maximum sales potential of the product (in this case, the journal). To reach this target it is essential to obtain the maximum amount of information from the point of view of the customer through marketing research, trying to identify their needs as also to minimize the GAPs between the customer and the company. This is necessary to allow the company to define the segments where should concentrate their efforts (in the case of a journal, its regularity, pontuality, conditions in the moment of the delivery, etc.) viewing the reduction of costs and the wasting of efforts.

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