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Título: THE ARCHETYPES IN FLUMINENSE FOOTBALL CLUB MANAGEMENT
Autor: MATEUS MARENCO MISERENDINO
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  DANIEL KAMLOT - ADVISOR
Nº do Conteudo: 57040
Catalogação:  12/01/2022 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=57040@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=57040@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.57040

Resumo:
This paper aim was to identify the meaning of Fluminense Football Club brand using the archetype methodology by Mark and Pearson (2001). To find it, a search was held with supporters and non-supporters of the club to associate their feelings using this tool. Afterwards, the most associated archetype was found, leading to its causes and consequences.

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