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Título: RELEVANT ASPECTS FOR NESTLÉ PERFORMANCE AS RETAIL DEALER: SELLING ITS OWN PRODUCTS WITH HOMEMADE-LIKE MODIFICATIONS, IN ITS OWN STORES, DIRECTLY TO THE FINAL CONSUMER
Autor: GUSTAVO ISAAC LAUTERSZTASN
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  ELMO CAVALCANTE GOMES JUNIOR - ADVISOR
Nº do Conteudo: 7792
Catalogação:  17/02/2006 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=7792@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=7792@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.7792

Resumo:
The main purpose of this paper is to study all the relevant aspects of the introduction of Nestlé retail stores in the market. That would create an alternative channel for the distribution of Nestlé products - the traditional and the new ones. Nestlé would also use these stores as a show-room, in order to launch in a massive version (supermarket) the products which could obtain satisfatory results later. To reach the necessary conclusions, the market in which the stores would be inserted was studied, as well as the and the product portfolio.

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